IX SETMANA CATALANA DE METEOROLOGIA (del 18 al 25 de Març):

EL VENT: Dissabte 18 de Març del 2006

OBSERVATORI FABRA DE BARCELONA

L'associació Catalana d'Observadors Meteorològics, ACOM, organitza per novè any la Setmana Catalana de Meteorologia, METEOCAT 2006, amb intenció de reunir a persones interessades pel món de la meteorologia. Des del simple aficionat fins a professors universitaris, passant per estudiants, pagesos, pastors...

METEOCAT 2006 us convida a participar en les diverses conferències i ponències sobre el vent, així com a l'exposició del concurs de fotografia meteorològica, FOTOMET 2006, en un entorn tan privilegiat i entranyable com és l'Observatori Fabra de Barcelona.

Un dels objectius de l'ACOM és impulstar i donar a conèixer la meteorologia i les persones que treballen o han treballat en aquesta ciència. En aquest sentit convoquem el sisè Concurs de Treballs Meteorològics.

PREUS
La inscripcio té un preu únic de 10 euros, que inclou la documentació de les xerrades i ponències, el darrer exemplar de la revista PENELL, els refrigeris i el dinar pica-pica meteorològic. Cal confirmar i reservar plaça al telèfon 666.525.559 o al e-mail correu_acom@yahoo.es
Hi ha 50 palces

DISSABTE 18 DE MARÇ

OBSERVATORI FABRA DE BARCELONA

9,30: Recepció i benvinguda

10,00: XERRADA: ELS HURACANS (Dr. Javier Martín Vide, UB)

10.45: PONÈNCIES DEL VENT (I): A càrrec dels socis

11,30: XERRADA: LA TEMPESTA TROPICAL DELTA (Francisco Martín León, INM)

13,00: DINAR: Pica-pica meteorològic

15,00: Tallers paral·lels:
OPCIÓ A: Construcció d'aparells senzills de mesura del vent
OPCIÓ B: Experiments sobre la pressió atmosfèrica

16,00: XERRADA: ELS TORNADOS (Joan Arús, CMTC)

16,45: XERRADA: EL VENT COM A ELEMENT ENERGÈTIC (Joan Aymamí, Meteosim)

17,30: REFRIGERI

17,45: PONÈNCIES DEL VENT (II): A càrrec dels socis

18,30: Entrega de premis Fotomet 2006

19,00: Visita guiada a l'Observatori Fabra, i cloenda de la jornada.